Saturday 24 November 2012

离别后的1200

1200这个数字是我们离开了的时间,不长不短足够让我对你的思念那么的不浅,不浅  =.= 不懂从什么时候开始,每当看到戏剧里哭戏的画面我眼睛不禁湿了 =.= 都是你还的啦,我以前都没有酱的啦 =.=

一个奇妙的相遇,一切感谢“缘分”。如果没有缘分,那我们就不会相见而相熟。我还记得他把你介绍的时候,让我心情真的很紧张。他说,待会儿有一个美女会跟我们一起吃饭。听见后我真的有点心情不懂如何形容。见到了,的确是美,可是太惊讶了,高 = =’

其实有一个秘密没有告诉你,其实我打从第一次吃饭就记得你的名字了啦,老套的搭讪发乃没有被你发现,哈哈哈,笨笨的你。说起笨笨的你,就是因为这样,你吸引了我。

不懂该说巧合还是命中注定,既然因为一次raya下kl制造了让我们相熟的机会。在车上的一幕幕乃在我的脑海里,就好像曲婉婷唱的,“你存在,我深深的脑海里”。 我们大声的哗啦哗啦,好像都不觉得旁边有人,感觉上车上只有我们,旁边都是可是ignore de,lollll 你是个很随和的朋友,既然在一个不是很熟的情况下跟我独自去逛街,其实我很想说,我好幸福哦,我好像不懂5个手指头就能数完单独跟女生逛街的次数。那时候总有一个让我不解的问题, 怎么你把家事收的这么密,莫非你真的很在意,而且很复杂?应该是那样

美好的时光总是那么的快,那么的快过,认识你一个学期,是时候放假回家了。既然,这个放假是你思考到底未来这条路该怎么走。不出预料,你最后决定了要走,这个答案让我很沉重及不舍。

回来了,不懂是否我对你有些影响力,你尝试了第一个礼拜的课才做你的最后决定。这段时间看得出你的心情十多么的反复,其实我除了在旁做一些有的没的让你暂时忘记那些复杂的决定。我懂,其实对你来说其实没有什么很大的作用。过了没多久后你却又再从新做过决定,走。

感觉怎样,身边的朋友其实都问我到底感觉怎样。打算欺骗自己吗?其实对我来说,珍惜重于一切。这一分钟的朋友并不能保证下一秒的朋友,谁又能预测到未来?谁又能敢说永远啊?所以珍惜成为了我跟你能走到现在的原因。

夜晚很可怕,总让我想起你。。。。

待续。


there always a question inside my mind, shall i took more photos with you? photos are the thing which can captured memory, captured the memory between you and i. unfortunate, i always forgot to take photo with you laaa. Something that i really not understand with girl, take photo must with "top form" LOL again break the chancessssss that i could take photo with you every place that we visit to.

i could nt really adapt to the changes without you, especially where there is no any medium for me to listen to your voice, a medium that can let me feel actually we are near. Even after your leave, i cried for several times(for sure when nobody la =.=) i not sure why this happened to me, why ha? i really duno = ='

shit, nothing much come into my mind today, so i just stopped here. a song that i liked most and would like to share with you, the lyrics said that, 我能想到最浪漫的事,就是和你一起慢慢变老,this sentences in which i hope so, mayb it is too early for me to think the future, to think our golden age time but nothing more inside my mind even my heart, it's all about you :) being either a friend or better than a friend, is my pleasure to know you, my pleasure to be part of your life :)


xmas? xmas? how where and when? these words keep come into my brain? where shall i go? when shall i go? how i go? i hope that i could have the pleasure to celebrate this romantic eve with you for the first year that we know each other :) 



No comments:

Post a Comment