Saturday 25 June 2011

与你分享的快乐


 the lyrics state that, it's fate that time had decided who will be your friend. 我不懂你有否看过我的部落格,其实,认识你之后,我真的有被你影响我的人生很大很大,好的坏的一大堆,说也说不清。陪你,只是我唯一能做的罢了,并不需要特别谢谢我。
you tot i gossip you with yan bin, no la, i just saw the post in which u said u no vehicle get to the kampar grand hotel and said to bin that nid not to advice u/ convince u in any, i had no other mean and we never discuss anything. In that post, i could see the attitude which you had never change. You said, nvm la, i will find my way get to there, dont u know that sentence of you, always make ppl feel like 欠了你的,不可不去迁就你

ya i agrred that every single human being had their own secret inside them, everyone of us tends to not telling ppl anything about themselves. but you know, truely ask urself, is it really when u hide it from others, could u forget it slowly and slowly? i trust u rememeber it every moment empty of you? am i right? this is a fact which ppl telling themselve not to think not to think, but instead they thinking that stuff every single moment... From you, i learned that yes, ppl might have their own secret, but still  你有成功的,把它藏起来?根本没有想起的一杀哪?还是每一刻都在你脑海里流动着?

我其实一路以来很好奇一个东西,你常说,我不想说出来,不想牵涉更多人,不想更多人痛苦,为什么你会觉得你告诉了那个人,那个人会痛苦?friends is all about to share you happiness and sadness but not suffer @.@ 你家淹水,如果想要水退,是否把水扫出去?我要说的是,如果你一直把东西像水积着,怎么会有“退潮” 的一天呢?

what i did what i do for you was just so minor so minor, need not to say thanks to me.如果说有让你放松到,我黑也黑的值得 @.@ 如果想真正看见向日葵,学着不要把东西都往身体扛吧。我朋友曾经说过一个很经典的话,如果你告诉自己,我要减肥,你潜意识的就告诉自己,我要肥了才能瘦,反而可能你换个角度想,我要变苗条,可能你真的会达到真正你要的效果。我想说的是,诺你常告诉自己,我要放下,你不经意的灌输了自己,我要把事情扛起来才能放得下,哪,你何时才能放下,看见你的未来呢?

lastly, it had been time which i dint use blog to reply thing ler @@ hmm, facebook nowadays so public, luckily still got a site which let me say all these to you...

No comments:

Post a Comment